Trochę to trwało, ale udało…

Trochę to trwało, ale udało się. Najważniejsza zmiana to przejście na widok z pierwszej osoby, było przy tym roboty i komplikacji bo trzeba użyć sztuczki stackowania kamer, aby broń była bliżej ciała i nie wchodziła w mury, postać rzuca cień żołnierza, a nie tylko rąk i broni których użyłem. Kolejny element, który ma niesamowity impakt na efekt wizualny to „ambient occlusion” zwróćcie uwagę na cienie w rogach czy na załamaniach obiektów, wynosi to grafikę low poly na wyższy level. Ponadto dodałem w post procesingu depth of vield, lekki vignette, no i mgła na dalszym planie. Ponadto poprawione obrażenia od granatu na serwerze, zaktualizowane wszystkie drabinki na mapie, teraz działają poprawnie. Ograniczenie respawnu granatu na 5 sek. Poprawiono działanie animacji innego klienta wchodzenia po drabinie. Poprawiono błędy w przesyłaniu punktacji na serwer. Poprawiono błędy w działaniu smug od pocisków u innych klientów. Dodano maskę czatu oraz kolory w czacie. W najbliższych pracach zajmę się kill camerą i truchłem w postaci ragdolla. Na filmie możecie zobaczyć więcej mapy jak wygląda. #countdownfinalzone #gamedev #unity3d #gry